بخشی از سخنان شهید همت
یادوخاطره سردارشهیدفرج الله رستگار
امام خامنه ای: یادو خاطره شهداکمترازشهادت نیست این وبلاگ درباره سرداررشید اسلام فرمانده گردان مال اشترشهید فرج الله رستگار که دردوران دفاع مقدس حضور دائم داشتند.دراکثرعملیات ها شرکت داشتند. که جنازه این شهید بزرگوار بعد 9سال 6ماه برگشت ودر زادگاه خودش به دست مردمان ولایتمدار روستای قالینی به خاک سپرده شد این بزرگوار مدتی هم دردوران دفاع مقدس محافظ امام (ره) در جماران بود. وهمچنین محافظ مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری شان بوده است..

نظر شما درباره ی این وبسایت چیست؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علمدارکربلای شلمچه و آدرس sardarghalini.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
حب العباس :: کرامات حضرت ابوالفضل
اماده باشیم شهدای دستگرد قداده هلالی وصیت شهدا


آمار مطالب

کل مطالب : 65
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 30
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 35
بازدید سال : 310
بازدید کلی : 26135

بخشی از سخنان شهید همت
http://img1.tebyan.net/big/1386/04/218133116112161861522528381657412921918416.jpg

 

شهيد همت: از طرف من به جوانان بگوييد چشم شهيدان و تبلور خونشان به شما دوخته است بپا خيزيد و اسلام خود را دريابيد.

 

انسان يک تذکر در هر چهارساعت به خودش بدهد، بد نيست.

بهترين موقع بعد از پايان نماز، وقتي سر به سجده مي گذاريد، مروري بر اعمال از صبح تا شب خود بيندازد، آيا کارمان براي رضاي خدا بود

 

شهیدگمنام

http://img.tebyan.net/big/1388/06/1312291086611961561319815762118522526642.jpg

دعا کنید که من ناپدید تر بشوم

 

که در حضورخدا رو سفید تر بشوم

 

بریده های من آن سوی عشق گم شده اند

 

خدا کند که از این هم شهید تر بشوم

 

که ذره های مرا باد با خودش ببرد

 

که بی نهایت باشم، مدید تر بشوم

 

به جست و جوی من و پاره های من نروید

 

برای گم شده تن، پی کفن نروید

 

به مادرم بنویسید جای من خوب است

 

که بی نشانه شدن در همین وطن خوب است

 

در این حدود، من پاره پاره خوشبختم

 

در آستان خدا بی کفن شدن خوب است

 

همیشه مهدی موعود در کنار من است

 

و دست های ابالفضل سایه سار من است

 

خدا قبول کند این که تشنه جان دادم

 

و کربلای جدیدی نشان تان دادم

 

به جست و جوی من و پاره های من نروید

 

برای گم شده تن، پی کفن نروید

 

میان غربت تابوت ها نخواهیدم

 

به زیر سنگ مزار- ای خدا!- نخواهیدم

 

منم و خار بیابان که سنگ قبر من است

 

دعای حضرت زهرا)س(مزید صبر من است.

 

خدا که خواست ز دنیا بعید تر بشوم

 

که زیر بارش سرب و اسید، تر بشوم

 

خودش به فکر من و تکه های من است

دعا کنید از این هم شهید تر بشوم

 

 

جانباز

 

http://media.jamnews.ir/marg-bar-amrika-3.jpg

 

جانباز چه میداند که دنیا چیست ؟

 

جانباز چه میداند که سلامت بودن چیست ؟

 

جانباز چه میداند دنبال کودک دویدن چه معنایی دارد ؟

 

جانباز .... تنها عشق را میداند ....

 

عشق به میهن و اسلام را ....

 

عشق به ناموس و خانواده را ...

 

و عشق به امام را ....

 

 

برای سلامتی همه این عزیزان صلوات

 

 

 

شهدا شرمنده ایم
 
 

تا نفس می زنیم همه،  تا دمی که ما زنده ایم

یادمون نره از روی شهدا شرمنده ایم

توی قصه ی عاشقی ، همیشه بازنده ایم

فراموش نکنیم که از شهدا شرمنده ایم

دلامون شده خالی از، غم عاشقی و جنون

توی شهر ما این روزا فراموش شده یادتون

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

یاد صیاد وکاظمی ، یاد همت و باکری

یاد اون مردا به خیر یاد چمران و باقری

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

روز دشمن شب میشه، تا به خط می زنید همه

به ندای خمینی و با نوای یا فاطمه

وصیت کردید شما به اطاعت از ولی

ایشالا ما هم بشیم فدای سید علی

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم ، شهدا شرمنده ایم

روی لب های خشکتون ، السلام علی الحسین

علی اکبر شدید برای پیر خمین

توی قصه ی عاشقی ، همیشه بازنده ایم

“یادمون نره از روی شهدا شرمنده ایم “

 

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود